دوران شیرین!!! دانشجویی

دوران شیرین!!! دانشجویی
پرستاری شازند 91
خون در ادرار نشانه این بیماریهاست

مشاهده هر نوع لکه خونی در ادرار می تواند نشان دهنده یک بیماری باشد که باید به آن توجه شود. خون تازه درون ادرار نشان دهنده بیماری حاد است و خون کهنه نیز بیماری قدیمی را نشان می دهد.


...

سنگ های کلیه و مثانه، انواع عفونت ها، تومور یا سرطان و ضربه خوردن به کلیه موجب مشاهده شدن خون در ادرار می شوند.

عفونت های مزمن که در کلیه و مثانه ایجاد می شود، موجب سوزش، خارش و تکرر ادرار می شود و مدت بیماری نیز طول می کشد ولی عفونت های حاد سریع ایجاد شده، پیشرفت کرده و سریع هم از بین می روند. در هر یک از این دو حالت ممکن است خون در ادرار دیده شود.

ادرار از کلیه وارد میزنای شده و سپس به مثانه منتقل می شود و در صورتی که ضایعه ای در کلیه موجب خون ریزی شود، خون با ادرار مخلوط شده و از بدن خارج می شود.

عفونت ها و سنگ های کلیوی و سنگ مثانه می توانند زمینه ای برای بروز سرطان باشند بنابراین تشخیص به موقع این بیماری ها اهمیت دارد.

این موارد، در صورت ادامه بیماری ممکن است موجب تخریب دستگاه اداری شوند. دیده شدن خون در ادرار می تواند نشانه ای از هر کدام از این بیماری ها باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ پنج شنبه 19 بهمن 1391برچسب:خون در ادرار, ] [ 1:7 ] [ مهرداد براتی ]
درباره وبلاگ

درختان خشک و عریان بودند ، آسمان ابری ، شاید هم صاف و بی ابر بود.وقتی در دومین ماه فصل سرد سال به هم ملحق شدیم و کتاب عشق پرستاری را آغاز نمودیم ،با هم عهد بستیم که همچون درختان ، سبز شویم و در لباس سفید محبت ناجیان عشق باشیم و یه چیز دیگه: ما پرستاریم و قراره با پرستاری زندگی کنیم و شاید پرستاری زندگیمون بشه و همه میدونن که پرستارها روح بزرگی دارن پس بیاین... اینجا وبلاگ دانشجویان پرستاری ورودی 91دانشگاه علوم پزشکی اراک ، دانشکده پرستاری و مامایی است. امیدوارم مطالب این وبلاگ مورد قبول بازدید کنندگان عزیز قرار بگیرد. پرستاری اراک91 . پرستاری شازند 91 .پرستاری اراک 91.پرستاری شازند91.پرستاری اراک-91
امکانات وب
ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 480
تعداد نظرات : 724
تعداد آنلاین : 1

. . .. .. ..